Шахрайство — заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою.
Ключове слово - заволодіння майном чи коштами.
Ситуація була наступна. Клієнт замовив двері - книжка нестандартних розмірів. За його розмірами та ціною що йому підходила був був доступний лише один виробник.
Був заключений договір. Строки виготовлення виробник затягнув на 2 тижні довше. Але цей момент із замовником ми узгодили попередньо. Він погодився почекати. Після отримання дверей. При виготовленні книжки були виявлені значні дефекти дверей. Про, що клієнта було повідомлено. Було запропоновано 2 варіанти, або повернути двері виробнику для усунення дефектів. Або повернути гроші. Клієнт вибрав повернення коштів. Кошти були йому перераховані частинами на протязі 7 робочих днів.
Ми розуміємо невдоволення клієнта ситуацією, що сталася і просимо вибачення.
Але оскільки ніякого заволодіння майном чи коштами замовника не було, то звинувачення в шахрайстві безпідставні. Більше того за розповсюдження недостовірної інформації залишаємо за собою право звернутися до суду за розповсюдження недостовірної інформації.
Це не достовірна інформація стосовно повернення коштів на протязі 7 днів.
Кошти повертали 3 тижні і то тільки після того як я постійно дзвонив і писав їм, пояснення від виробника в нас немає вільних коштів. Кошти так і всі не повернули з врахуванням пені.
Якщо б я постійно не дзвонив і не вимагав, то думаю що кошти або взагалі не повернули б , або б повертали рік.
Якщо бути точним то дійсно кошти поверталися 10 робочих днів, з 1 по 14. Не 7, а 10. Що підтверджено квитанціями. Кошти поверталися згідно наявності, і не залежали від дзвінків замовника. Все в рамках закону
Стосовно слів клієнта,який спочатку, пише, про шахрайство, (тобто заволодіння коштами), а потім виявляється, що ніякого заволодіння не має. Це все ставить під сумнів решту слів.
Взагалі в клієнта є договір. З яким, якщо він відчуваючи свою правоту міг йти в суд. Але чомусь не йде, а пише пости.
Комментарии, отзывы